April 16, 2010

Good Luck 4 FINAL!

Sempena bape ari je lagi nak exam ni,

Aku nak ucapkan selamat ber`exam' la sume untuk kawan2 aku di 

UMSKAL dan di U lain d Malaysia tercinta nih..

Dan juga aku nak mintak maaf banyak2 ngn kwn2 aku terutama bdk tahun 3 kalau aku ade slh ckp,trkasar bhasa,korang ada brasa hati ngn aku ke...aku mtk maaf byk2 zahir & batin( cewah..mcm hari raya lak)..
 & lupa jgk kalau aku ade hutang 2...halalkan la..huahaha..(gurau je)

jawab leklok & moga dapat result yg gempak!!

Doakan untuk aku skali ek..

















Moga2 kita dapat result yang gempak sem ni!! amin.....



2 memBebEL:

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari Geng Blogger :)

Sky8Men said...

yup..salam... =p

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails