May 22, 2011

Satu hari di Mesra Mall

Salam walaweh....
Semalam kepala giler2 aku,syamil & faizal tlh mmbawa kami ke MESRA MALL,Kemaman..
jarak lebih kurang 2jam naik kereta dari Kuala Terengganu.
Pergh..semangat nk g tengok wayang punya pasal.
kepada STILL ALIVE, harap jgn jelus ye syg..hehe..
Si syamil ni dari awal nak tengok citer Nur Kasih De Movie, tapi xkesampaian sbb aku ngan faizal bkn kepala jiwang2...wakaka...



bertolak lebih kurang kol 9.40am, sampai kt Mesra Mall dekat2 pukul 12pm dah.1st sampai terus p kaunter tiker dulu, mula2 beli tiket Pirate Of De Caribean, amik yang 3D punya...hehe...



ni masa tengok cite Pirates 3D


hehe....lepas habis je cite 2, teros keluar p kt kaunter tiket balik beli tiket Fast & Furios 5.
cite ni mmg mantap,tiptop!! aku bg 5Bintang...penuh dengan aksi2, disyorkan tengok citer ni.hehe...
Citer ni stat kol 4.45pm...


Habis je cite ni, bincang2, nak tengok lagi 1 movie,citer Melayu tajuk KONGSI.
Citer ni lebih kepada komedi,Sam pelakon utama,agk kelakar jgk la..
masa beli tiket ni, seat mmg hampir penuh la, kitaorng duk seat lain2,seat aku hmpir kt depan, jadi tengok cerita ni mmg kepala aku pening2,dengan kamera yang pusing2 dgn aksi drift sume...

Kesimpulan aku boleh bagi
    Pirates Of The Carribean (4 Bintang)
    Fast & Furios 5 (5Bintang)
Kongsi (2 Bintang)

terpulang kat korang la nak pegi tengok citer apa..ni pandangan aku la..hehe...
chow dlu aa....wassalam..... =)

masa mula2 sampai..



papan tanda menarik time on de way ke mesra mall...

5 memBebEL:

Still alive said...

hohoho...
g dop ajak le kte daa..
nk g juga la minggu depang..haha

MyraAyreen ^^ said...

hohs ! pegi mesre mall tak ajak !

Sky8Men said...

Still Alive: lalala...xbek na jelus2 g2... =p

Myra Ayreen: hoh..hehe..kete penuh already.. =p

Sue Razab said...

xdok keje pah ke kemamang nung..

Jαnnαhツ said...

banyak tengok cite. best tak sequel pirates ke 4??

Segalanya Tertera Di Sini..hehe...Jangan Takut aa =p

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Related Posts with Thumbnails